Content – 6 źródeł przydatnych przy tworzeniu treści

contentTworzenie wartościowych i atrakcyjnych treści to nie tylko podstawa pozycjonowania, ale również i marketingu internetowego. Jednocześnie najbardziej pracochłonna ? szczególnie w czasach gdy Google przywiązuje coraz więcej uwagi do jakości.

Nawet jeżeli jesteś dobrym copywriterem to zawsze możesz trafić na moment wypalenia lub przeszkodę, której nie da się przeskoczyć. Właśnie dlatego prezentuję listę 6 stron internetowych, które mogą Ci w pokonaniu wspomnianych przeszkód, pozwalając stworzyć świetny content!

Kończą Ci się pomysły? Dowiedz się jak przeanalizować 100 propozycji w przeciągu godziny

Czasami najtrudniejszą częścią jakiegokolwiek projektu jest jego rozpoczęcie. Jak wiele razy łapałeś się na tym, że siedziałeś przed białą kartką papieru licząc na nagłe oświecenie? Powyższy wpis przeprowadzi Cię przez pięć kroków pozwalających na zdecydowanie łatwiejsze znajdowanie pomysłów pod temat artykułu.

Wszystko zostało wytłumaczone w bardzo przejrzysty sposób. Naucz się gromadzić pomysły od zespołu sprzedażowego lub feedbacku zostawianego przez samych użytkowników. Jeżeli wena jest duża, warto przygotować zapas tekstów na przyszłość ? okażą się idealne w momencie, kiedy nie będziesz miał siły/chęci/ochoty/możliwości pisania.

Chciałbyś tworzyć bardziej angażujące treści? Poznaj swoich odbiorców

W czasach dzisiejszego Internetu dotarcie i lepsze poznanie swoich odbiorców jest niezwykle ważne. Problem polega jednak na tym, że wykonanie tego nie jest już takie łatwe. W związku z tym warto stworzyć postać wirtualnego klienta. Fikcyjna postać pomoże Ci odpowiedzieć na pytania jak powinien wyglądać Twój idealny klient i co może go interesować. Na tej podstawie dowiesz się jak podejść do rzeczywistych odbiorców i jak nawiązać z nimi kontakt.

Tekst, który proponujemy odpowiada na podstawowe pytania pomagające w napisaniu tekstu przygotowanego specjalnie pod realizację potrzeb odbiorcy.

Nie przegap terminu! Jak uniknąć podstawowych błędów w planowaniu treści?

Treść jest najważniejsza ? wie to każdy pozycjoner. Szczególnie jeżeli chcemy przyciągnąć do nas nowych uczestników, zwiększyć poziom konwersji, zdobyć leady lub bezpośrednich klientów. Im większa ilość super-kreatywnych pomysłów tym łatwiej zapomnieć o terminach.

Dlatego powinieneś dowiedzieć się jak usprawnić proces kreacji treści ? zarówno na własne potrzeby, jak i klientów zewnętrznych ? żeby nigdy więcej nie przegapić wyznaczonych deadline?ów.

Treść nie zapewnia konwersji? Spróbuj tego

Dla większości pozycjonerów kluczowym celem jest obecnie pozyskanie leadów. W tym celu tworzą treści nastawione na call-to-action, które powinny zachęcać użytkowników do powrotu na stronę i pozostawienia swoich danych kontaktowych.

Co w przypadku jeżeli jednak tak się nie dzieje? Przeczytasz o tym w powyższym artykule.

Gratulujemy sprzedaży! Praca nad treścią jednak nigdy się nie kończy

Tworzenie nowego contentu nie powinno zostać zahamowane w momencie kiedy udało Ci się pozyskać kilku nowych klientów. Powinieneś zrobić z nich osoby promujące Twoją markę. Klient, który przyszedł i zniknął nie jest Ci do niczego potrzebny.

Regularny odbiorca, który pocztą pantoflową sprzedaje informacje o Tobie innym już natomiast jak najbardziej. Na powyższej stronie poznasz pięć prostych sposobów na zdobycie zaufania swoich klientów.

Jeżeli wcześniejsze sposoby zawiodą, skorzystaj z tego koła ratunkowego

W przypadku gdy wcześniejsze pomysły nie sprawdzą się w Twoim przypadku, zapoznaj się z treścią tego wpisu. Autor posiada pięć psów, z którymi spędza sporo czasu. W tekście znajduje się sporo ciekawych analogii do jego pupilów ? jednak nie to jest najważniejsze. Tekst zbiera w pigułce wszystko co z treściami powiązane. Od szukania tematu, po promowanie i zdobywanie nowych użytkowników.

Powyższe teksty są co prawda dostępne po angielsku, starałem się jednak wybrać takie, w których język jest relatywnie prosty.